|
STUDIU: 80% dintre clienţii modelelor hibride revin ulterior la motoare convenţionale

Un studiu realizat de institutul Polk arată că doar 20% dintre clienţii de automobile hibride rămân la acest tip de vehicul atunci când îşi caută o maşină nouă.
Primul studiu despre loialitatea clienţilor de automobile hibride realizat de americanii de la Polk a relevat faptul că modelele hibride nu sunt atât de populare pe cât şi-ar dori constructorii de automobile. Aparent, două treimi dintre clienţii acestor modele aleg un automobil cu propulsie convenţională după ce renunţă la hibridul lor. Marca Toyota este excepţia care confirmă regula, 41% dintre clienţii de Prius achiziţionând fie alt hibrid de la Toyota, fie alt model hibrid în anul în 2011, potrivit studiului realizat de institutul Polk. Un alt element favorabil pentru marca niponă este faptul că 60% dintre clienţii Toyota care au deţinut un hibrid realizat de constructorul japonez au cumpărat un alt model Toyota atunci când şi-au căutat un automobil nou. Situaţia a fost favorabilă şi pentru marca Honda, 52% dintre clienţii de hibrizi de la Honda alegând să rămână la această marcă pentru următorul lor automobil, deşi doar 20% au ales un alt hibrid.
Între timp, doar 22% dintre clienţii de automobile hibride realizate de alţi constructori au ales un alt hibrid atunci când şi-au căutat un automobil nou. Prezenţa hibrizilor în gama unui constructor de automobile este mai folositoare ca unealtă de marketing decât ca motor de creştere a vânzărilor. Aparent, tehnologia hibridă este un avantaj competitiv atunci când vine vorba atragerii de clienţi noi, iar Toyota este cel mai bun exemplu în acest sens – constructorul japonez oferind acum trei versiuni de caroserie ale gamei Prius şi o versiune hibridă a lui Yaris. În plus, Toyota Prius este oferit şi într-o versiune hibridă care poate fi încărcată şi de la priză.
Specialiştii de la Polk consideră că provocarea majoră pe care o întâmpină constructorii de vehicule hibride este legată de reducerea costurilor. În prezent, vehiculele cu propulsie convenţională echipate cu tehnologie micro-hibrid sunt mai ieftine şi aproape la fel de avansate ca hibrizii, reducând avansul ecologic al hibrizilor clasici. Practic, popularitatea hibrizilor pe piaţa auto este limitată atât de costurile acestora, cât şi de diferenţa de consum dintre ele şi automobilele convenţionale echipate cu sisteme micro-hibrid.
Для того, чтобы оставить свой комментарии вы должны
залогиниться.
Примечание, Что такое - "залогиниться" ? И почему мне все это предлагают сделать ?
Залогиниться - сделать вход, ввести логин и пароль.
Чтобы где-то залогиниться
нужно сперва зарегистрироваться.
|
|
|
|
|